Książka „Marketing biur podróży” to podręcznik akademicki o charakterze teoretyczno-koncepcyjnym, wzbogacony elementami praktycznymi. Główną ideą niniejszego podręcznika jest kompleksowe przedstawienie zagadnień z zakresu zastosowania marketingu w działalności biur podróży.
Opracowanie adresujemy w szczególności do studentów uczelni wyższych kształcących się na pierwszym i drugim stopniu studiów oraz na studiach podyplomowych i studiach trzeciego stopnia (doktoranckich) specjalności turystycznych. Mamy nadzieję, że przedstawione tu zagadnienia okażą się również interesujące dla kadry zarządzającej i pracowników zajmujących się organizacją i marketingiem na rynku organizatorów i pośredników turystycznych.
Na Targach Książki w 2011 roku w Warszawie książka "Marketing biur podróży" z serii podręczników dla profesjonalistów „Turystyka – Rekreacja – Sport” Wydawnictwa C.H. Beck otrzymała nagrodę w konkursie na „Najlepsze publikacje turystyczne w 2010 roku” tzw. Nagrodę Magellana 2010.
Spis tresci.pdf
Wprowadzenie.pdf